aHLaN waSAhLan...seLaMaT daTaNg kE bLOg aKHiiDeY...tERima kaSiH keRaNa sUDi kuNJuNgi aKHiiDEy...
Oleh kerana terdapat permintaan, maka mulai Februari 2010, akhiidey telah menyediakan ruangan mencari kerja bagi setiap negeri. Mudah-mudahan ia dapat membantu mereka yang sedang mencari kerja. Sekiranya anda mempunyai cadangan boleh emailkan akhiidey di sipitang_gata@yahoo.com.my klik (yahoo)
akhiidey menawarkn beberapa barangan, produk untuk pengunjung blog ni. Mungkin ada barangan,produk yang sedang anda cari. Kalau berminat, kita boleh ejah,wak kiro,sms,email@yang best akhiidey jumpa dgn anda(area daerah bachok klate dan sipitang sabah saja yer!!). Dibawah ni boleh la anda klik,tengok;
Jersi World Cup 2010 dan Jersi Kelab
Kayu Tas dan Raja Kayu
Produk Halia Yusmira Trading
Pakaian adidas dan nike
Gelang mutiara, kristal, loket rantai, butang baju lelaki&seumpamanya...
Kain Pasang Perempuan
Kain Batik Perempuan
Baju Batik lelaki




Cara Membaca Cinta Suami Isteri

Jika pasangan menunjukkan sikap seperti di bawah ini, membuktikan bahawa cintanya terhadap kita sungguh mendalam!!...

1) Isteri mencintai kita,biasanya perasaannya tetap dan stabil terhadap suami. Suami tidak akan menemui sikap isteri pada minggu ini atau bulan ini yang sangat menyintai sedangkan pada masa yang lain dia berubah. Ia tidak menuntut sesuatu kepada suami baik tentang gaya dan sebagainya.

2) Pasangan yang bercinta iaitu suami dan isteri saling memberi perhatian khusus antara satu sama lain. Selalu berbincang, bergurau senda serta selalu membuat sikap-sikap yang lucu. Suami istari selalu saling mendorong untuk menjaga badan dan kesihatan.

3) Suami isteri yang betul-betul saling mencintai akan menunjukkan cintanya dengan tingkahlaku yang lembut-lembut manja setiap hari. Membantu menyiapkan pekerjaan peribadi dan rumahtangga secara bersama.

4) Pasangan suami isteri yang sedang mencurahkan cinta dan kasih sayang, mereka selalunya mengucapkan sesuatu yang tenang cinta seperti 'sayang' atau 'I Love You' ataupun memanggil sesamanya nama-nama manja kesayangan.

5) Jika seseorang isteri betul-betul cinta terhadap suaminya, dia tidak akan melukai atau menyakiti hati suaminya.Dia juga tidak mengungkapkan kata-kata yang menyinggung perasaan suaminya seperti "kamu tidak pandai mengurus badan" atau " kamu terlalu gemuk atau kurus" serta ungkapan-ungkapan lain.

6) Pasangan yang paling saling mencintai, apakah isteri sangat menyintai suami atau sebaliknya, akan selaLu memberi pujian yang sesuai baik dalam bentuk kata-kata mahupun perbuatan.

7) Suami isteri akan berhubungan dan berbicara secara baik dengan wajah yang berseri-seri dan sikap yang menyenangkan. Misalnya suami memeluk isteri sambil berjalan kaki ketika bersiar-siar kemudia pelukan itu disambut baik oleh isteri.

8) Setiap hasil dan kejayaan selalunya mereka alami dan nikmati bersama. Misalnya diungkapkan dengan menepuk bahu isteri sambil memeluk dan menciumnya sebagai hadiah.

9) Seseorang pencinta biasanya seorang pendangar yang baik. Dia tidak akan berbicara sebelum pasangannya habis berbicara. Dia tidak akan memotong setiap percakapan suaminya. Dia akan berbicara apabila diminta untuk membei cadangan.

10) Suami isteri sanggup menerima kekurangan masing-masing. Isteri yang sangat menyintai suaminya sanggup menerima hakikat keperibadiannya serta cara percakapan suaminya. Dia tidak sekadar menyintai suaminya lantaran suaminya pandai mencari harta dan wang.

11) Orang yang saling menyintai tidak akan berahsia sesama mereka. Tetapi selalu membahagiakan rasa suka dan duka untuk diselesaikan bersama.

12) Pasangan yang bercinta sedar perkara-perkara yang dapat merungsingkan perasaan pasangannya. Mereka memahami perasaaan masing-masing. Misalnya ieteri sedar jika menyampaikan masalah rumahtangga setika suami sedang letih akan menimbulkan kemarahan suami.

Ikon ini merupakan link ke situs bookmark sosial dimana pembaca dapat berbagi dan menemukan halaman web baru.
  • Digg
  • Sphinn
  • Delicious
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • 0 ulasan:

    Catat Ulasan

    Related Posts with Thumbnails
    sekadar berkongsi...ebook,pdf,software,video,mp3...
    PENAFIAN: Laman blog akhiidey tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada blog ini. Hakcipta Terpelihara @ 2009

      © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

    Back to TOP